| Tour de' Bandung |

percutian ke Bandung, Indonesia pada 27 hb - 29 hb jun 2009. aku gie ngan adik, farah dan nazmi. first time aku gie Bandung, lain la diorg dah gie 2 kali sebelum nie. tiap2 tahun diorg gie tp hanye tahun nie aku dpt ikut. flight air asia berlepas dari LCCT Airport kul 9.30 pagi waktu tempatan.

penerbangan selama 2 jam dan sepanjang masa aku tido. sampai kat Husein Sastranegara Airport tersangkut sejam untuk pemeriksaan kastam. bosan giler! check in kat Perdana Wisata Hotel dan terus memulakan operasi 'Projek Shopping' kat Rumah Mode,Jalan Riau, Jalan Dago dan Pasar Baru

selama 3 hari 2 malam kitaorg hanya makan nasi padang tuk tengahari dan makanan sunda pada waktu malam. nasib baik aku dah biasa makan time aku kerja kat Batam, Indonesia dl. time pergi berat beg aku hanya 5 kg dan bile nak pulang je beg aku tibe2 jadi 16 kg. pelik kan? time balik flight delay sejam. so gerak dari bandung kul 6.30 petang waktu malaysia. masuk je flight aku terus tido. aku dah xkisah aper yg berlaku. aku dah penat.

sampai kat LCCT. aku ternampak awek yg aku kenal je. noor faizura, bkn pelakon yang popular tp classmate aku kat unikl dl. http://izzura.blogspot.com/ nasib baik die kenal aku lagi klu x malu je aku jerit nama die. tp aku xsempat borak sbb aku nak cepat balik. nanti je la jmp. minggu depan aku dtg lagi LCCT nie untuk trip ke 2 iaitu tour de' redang. so aku anggap percutian nie sgt berjaya kerana telah berjaya menghabiskan duit aku sebanyak rp 3,000,000. lu fikir la sendiri!

3 comments:

  1. ko terjumpe zura yer???kuang3x.....kenangan..kau dan aku..lalalalala

    ReplyDelete
  2. aku nak dedicate lagu khayalan - ruffedge kat ko. dgr tau, fikir2 kan dan anda pasti tersenyum.

    ReplyDelete
  3. kalo jumpe aku lg..tego2 laa yerh..heh

    ReplyDelete