| Korang Memang Celaka |

minggu yg sgt memenatkan. paint ball - drive ke gemenceh - gado kat stadium ngan mangkok maner ntah - pindah bangunan. wtf. mmg penat.

lepas mlm main painball ngan eriq , esoknye aku kena antar die balik ke mrsm gemenceh,. cuti sekolah dah tamat. aku dah xder kwn nak main ps3. balik dr gemenceh lak, lalu stadium hang jebat, nampak member aku ngah gado ngan mangkok maner ntah then xpasal2 aku ter'join' lak permasalahan nie. dah jadi kegemaran aku memekak dan bikin panas line.

esoknye, setelah berlaku tranformasi management baru company aku nie, kuar arahan kena pindah ofis baru lak. wah mcm celaka je kena angkat brg sendiri dan kena pindah dlm mase 2 hari. ingat aku xder kerja ker? mcm cibai, ingat ringan ker meja ngan almari. korang tahu cekak pingang je. dan bg arahan dan sedap2 ati tukar2 benda yg dah setup. time pindah xder lak nak tolong. mmg aku nak je pecahkan je meja diorg nie. tp kang aku lak yg kena buang kerja.

wtf! jgn bg aku panas minggu nie. mmg aku kasi pecah je korang nie. ati dah panas, xder mood nak ckp ngan org yg bermuka2 dan bertambah celaka lak claim aku bile nak byr? mcm surat sokongan lak nak kena isi. time bg arahan semua nye bleh je. mmg ader gak meletup ofis nie.

1 comment:

  1. hahahaha...aku suke aku suke....suke tgk ko tersiksa....wakakakakaka

    ReplyDelete