| Nite at Office |

semenjak ofis aku pindah ke bangunan baru awal tahun nie, penyesalan paling ketara ialah internet. skrg kat ofis baru guna wifi yg dikongsi oleh 30 org pekerja dengan menggunakan 1 ap je. time ofis hour je, sgt teruk networknye.

aku nak antar email pon selalu failed. damn! menyusahkan aku buat kerja je. syarikat ict yg gerenti dapat projek ict oleh kerajaan negeri tp ict infra sendiri teruk. buat utk org punye la dahsyat. tp nak buat mcm maner, aku sebagai pekerja yg setia xbleh komen lebih2. nanti kena buang kerja.

sbb tue aku suka lepak ofis smp mlm. bleh guna internet sepuas2 nye. tp takut gak. sbb nie bangunan baru. hanya tingkat 9 je ader ofis. tue pon ofis aku. oleh kerana sekarang dah lewat mlm, so tanpa pandang belakang, aku nak balik la.

1 comment:

  1. Baik baik, tingkat 4 & 5 ada mahluk. Saya dah azan kesemua tingkat pada awal tahun.

    ReplyDelete