| Mari Menyanyi Bersama2 |

hujung minggu sedang berehat kat rumah, kril memekak dtg umah aku, suruh ikot diorg gie karaoke. malas la. tp che on kate die blanje. aku trus pakai seluar jeans dan follow diorg. aku tanye nak gie karaoke kat maner. tp diorg kate ikot je la. jgn byk soal, adakah aku sedang diculik oleh member2 aku. zaid, kril,che on dan saiful (sepupu kril) telah menculik aku.

borak2 dlm keta sambil memaki pemandu lain. last2 aku nampak signboard sate hj samuri kajang. perghh. jauh giler gie karaoke. aku tanye kat kl dah xder pusat karaoke lagi ker? lantak la, org belanje, layan aje. check in kul 9.00 pm smp kul 12.00 am. ape lagi start melalak lak.

Music Box Family Karaoke
2nd Floor, Metro Point Complex
Kajang - 03 8736 8736

bleh la, satu kepala rm 15 tuk 3 jam. kril kate murah dan klu ambil soft drink rm 5 tuk 2 jug dan free refill. balik mlm tue singgah minum kat nz wangsa maju. dah dekat 3 tahun kitaorg xdtg situ. alan pun dtg kat nz. lame xborak ngan member sentulville. dpt ngok awek seksi2. hilang ngantok gak. balik umah and then tido.

1 comment:

  1. wah wah.......giler arrr..melalak smpi ke kajang..ntah pape je...tp murah siot.....nk banding kan ngan green n red box.....nk g c2 gak lah

    ReplyDelete