| Mari Menemui Jodoh |

musim cuti sekolah bermula adalah bersamaan ngan musim kawin2. pertama, selamat pengatin baru baru tuk safirul amar ngan khadijah. amar aka safidol /amar-dini /stephen -chow /rama /micheal jackson merupakan pegawai k-ekonomi di melaka. aku mengenali amar pada 2006 ketika kami mula2 bekerja di bangunan yg same.

perkahwinan yg telah ditaja oleh mbmb kerana bapak die setiausaha mbmb. sungguh hebat sehingga terdapat 30 buah khemah dan mini konsert. bak kate zack, jom heboh dah pindah kat bukit lintang sebelah umah amar. terima kasih dengan minuman yang sgt tawar dan xsedap.

kedua, selamat pengatin baru kepada fakhrul razi dan asmak. fakhrul aka qasha /mat jambu / merupakan classmate aku kat UniKL pada tahun 2002-2005. kini bekerja di bangunan hp kat damansara. masih menjaga badan dan kulit tuk kelihatan seksi. die kawin ngan budak UniKL gak. junior die.

majlis perkahwinan yg simple dan makanan yg sedap. terima kasih sbb bg aku cup cake, xsia2 aku tunggu majlis potong kek. terima kasih gak kepada mak cik fakhrul sbb bg aku udang kawin sepinggan. dapat jmp classmate yg lain. semua makin cun.

ketiga, selamat pengantin baru kepada ghazali dan nurul hakim. ghazali aka zali /charlie / mr lie adalah office mate merangkap house mate. zali kerja dibahagian software development merupakan programmer yg suka tido. selalu tipu xgie kerja.

so korang semua, aku ucapakan semoga berbahagia disamping isteri tercinta. jg isteri anda sebaik mungkin. jg cakap dan baran anda. jgn mencederakan isteri anda. buat baby ramai2 dan klu nak anak yg chomel dan berakhlak, bg la isteri korang ngok muka aku atau letak nama aku sbg nama anak korang.

bg kawan2 lelaki yg masih single, jika anda masih mencari pasangan anda silalah pilih gadis2 dibawah. mereka semua masih single dan berkerjaya. anda pasti tidak menyesal. mane la tahu klu ader jodoh. huuhuhuh

4 comments:

  1. wah wah.....ko suke2 hati je kan jual kami di sini.....weh..sejak biler ader blog nih..bgs bgs...bleh aku membuat onar

    ReplyDelete
  2. kurang hajar punya 'sapu'an!! ape barang man u!

    ReplyDelete