| Meet The First Women |

ari nie ader meeting pengurusan dengan ceo baru, selepas meeting yang dijadualkan semalam dibatalkan. sejak aku kerja kat sini, aku dah bekerja dibawah 4 ceo. pn. radhuana 2006-2007, en. sulaiman 2007-2008, en. azuddin jud 2008-2009 dan pn. mashita ismail 2009.

pelbagai kerenah ex-bos telah aku hadapi. mcm politik2 yg berubah2 dalam syarikat ini. aku tahu sejak dulu papa ajar, xkire bos mcm mane kerenah pon, kite kena hormati mereka, sbb kite mkn gaji je. belajar dari mereka. bkn kerana mereka betul semuanya, tp kite kena sedar kite berdiri dimana.

kadang2 kite xfaham kedudukan kite, suke menilai seseorg pada perkara yg negetif saje. papa ckp sepanjang hidup die, dah byk kali die tukar bos. hanye papa je blum jadi bos lagi. so kena sabar jadi pekerja. sampai bile nak mkn gaji? menarik? aku pernah terfikir perkara nie. tp aku akan kongsi idealogi aku dalam entri akan dtg.

tp sebelum aku gie meeting td, aku sempat buat banner tuk zam tuk blog die. so klu ader org puji, patut aku dpt kredit. just a simple banner. aku minat buat design cara nie. sbb tue hasil design aku same je, sbb aku masih ditakuk yg same. maybe dengan pindah kerja aku dpt tingkatkan skill aku. aku dah byk kali dpt offer kerja lain tp still nak duduk sini.

maybe xlame lagi aku akan bertukar angin. aku nak kuar dr melaka atau kl, lagipon offer yg aku dpt dr area yg aku biasa. kadang2 kena cari cabaran dlm hidup. baru bermakna. tp bleh ker, aku survive nanti.

1 comment:

  1. Sabar.Remember the MICTHY WISDOM?
    I'll add another one just for you or you can browse in my facebook:

    ANYTHING THAT CANNOT DESTROY ME, WILL MAKE ME STRONGER....

    Remember that bro..

    By the way nice design blunt comment yet bold perceptions...u need to join the Change Management Class

    ikhlas Azuddin Jud Ismail

    ReplyDelete