| Revenge Of The Fallen |

aku dr melaka ptg tue, smp umah kul 7 pm then kul 9 pm lepas mkn dan mandi. aku ikot bdk2 nie gie ngok movie kat Pavilion. zaid, kril, che-on dan angah ngok Transformers - Revenge of The Fallen kul 11.30 pm. first time ngok kat GSC Pavilion KL nie. sebelum movie start, lepak makan kat food court je. dah lambat pon, byk kedai dah tutup tp bedal je ape yg ade.

aku ngok dengan keadaan yg sungguh mengantok sbb terlalu penat. tp tahan mata gak la sbb ngok wayang tue, klu dvd aku pasti tido je. best dan kagum aku lihat robot2 nie ber'transform'. tue je la yg best dlm cite nie, selain megan fox. balik umah cepat sbb esok dah nak start trip Tour de' Redang 2009. kena rehat secukupnye. tolong la jgn demam.

mlm tue buchuk mengamuk ngan aku. kate die, asyik2 ngan kawan je. buchuk nak ngok movie nie ngan aku, tp aku gie ngok ngan budak2 nie. mcm maner die x mengamok. then lagi best, kejap2 msg time aku dlm wayang. klu xlayan, die antar lagi smp die puas ati. bile msg xdpt lg, maksudnye die dah tido.

2 comments: