| Sick and Suck |

akibat hujan pagi smp petang, sehingga menyebabkan banjir kat MITC dan tempat lain di Melaka. suasana yang menarik melihat kereta tenggelam, sebelum nie pon selalu gak banjir kat kawasan MITC nie.

akibat tempias2 hujan, aku mengalami deman. iskh2 alamak bleh lak aku demam time2 H1N1 nie, memnjadikan aku suspek kerana aku baru je pulang dr Indonesia. xper2 klu aku dijangkiti, mungkin dah terlambat tuk member aku menyelamatkan diri. huuhuhu3

setelah 2 ari bertarung nyawa, ceh2.. doc ckp simptom H1N1 akan terjadi dlm masa 5 ari. s0 aku terselamat la. huuhuhu, aku sihat kembali. salah satu site aku mengalami sakit lak. LED Display aku mengalami panahan kilat.

dengan bantuan 2 org juruteknik division aku, lawatan tapak telah dijalankan. oleh kerana aku masih kurang sihat, aku duk bawah je. tp sebenarnya aku gayat duk atas tue. seram siot. klu bas atau lori lalu je, pasti mcm nak tertanggal je tiang tue.

tp bile kite dah bermati2 an buat kerja, tp terdapat pihak yg tidah hargai, mcm nak kasi pecah je kepala org tue. aku smp xsangka bos aku bleh ckp kat pihak tersebut smp nak pancung kepala org tue, perghh mmg marah bos aku. ye la, bile dah nak giler buat kerja, balik ofis kena tuduh menuduh, mmg panas la.

so xper la. sabar je, kite mkn gaji, lain la klu org yg dah giler pangkat dan suka tebalkan poket masing2 nie asyik cr salah kite nie. dakwat kat kontrak pun blum kering, ader hati nak cr pasal ngan aku. kang tiga3 aku campak kat bawah. nie ayat bos aku. heheh3

4 comments:

  1. walahhh weyy.. hebat lah kowunk.. LED team.. chayonk2!!! laf2!!!

    ReplyDelete
  2. korang buat apa kat atas tu? main congkak ke? ada-ada sahaja...

    ReplyDelete
  3. ah keledek la ko nie. buat kerja la. nanti senang aku nak buat iklan tuk pertandingan takraw kampg ko! hehehe3

    ReplyDelete