| Good Bye Mr Cool |

pada 31 Julai 2009, perkhidmatan Khairulafwan sebagai programmer terhebat kat ofis aku pun telah tiba pada penghujungnya. die telah menerima tawaran yang lagi best kat company di Ampang, Kuala Lumpur sebagai project manager + dapat keta + dapat umah + dapat awek.

mengenangkan jasa beliau, kami telah mengadakan minum petang @ hi-tea di King Cafe, King Hotel, Ayer Keroh. kerana kegagalan mendapatkan peruntukan, kami hanya menggunakan peruntukan sendiri untuk mengadakan majlis tersebut. aku dtg lambat sbb ader kerja lak time2 tue. tp sempat gak aku mkn semua hidangan yang ade.


semoga beliau berjaya di tempat yg baru. tahniah diucapkan. aku hilang office + house mate. semua dah berhijrah ke tempat baru. mcm best je klu tukar kerja baru.

8 comments:

  1. yeah2!!! aku dpat ber gmbar dgn mr cool.. heee.. laf2!!! kak lin n kak dini jgn jeles tau.. :P

    ReplyDelete
  2. safwan.. byk lgi pic aku dgn die tau.. :)) hahhahahhahaha *smbil ketewa jht.. :D

    ReplyDelete
  3. klu menggatal ngan afwan laju je ko ye :D

    ReplyDelete
  4. setiap yang pergi pasti ada pengantinya, jgn ditanggisi pemergiannya,aku kan ada? kehhkekhekhe

    ReplyDelete
  5. amar.. ko ckp kat aku ke? atau pengganti tuk fiza hah? heheh3

    ReplyDelete
  6. aku bercakap utk si fiza...kau loghat la...kehkehke (jgn bagitau bini aku)

    ReplyDelete
  7. hehehehhehehehee...amar takut bini...yeah2222..

    ReplyDelete
  8. amar.. heheheheee.. bgus22.. ade222 penggantinye nt.. aku xkesah.. :D

    ReplyDelete