| Ramadhan Al-Mubarak |

puasa dah kembali, tiada puasa yg perlu digantikan sbb berjaya berpuasa penuh tahun lepas. tahun nie insyallah akan penuh juga. senarai yg aktiviti berbuka puasa tahun ini
1. Buchuk
2. Sentul Villian
3. ex- UniKL (sue, apelagi start la organize, anda pandai dlm bidang mkn2)
4. LED Department (mcm biase di sponsor penuh oleh Puan Hartini dari Hotel Seri Malaysia)
5. Office mate (HR kate last week of puasa)
6. Nenek (kena balik kampung)
7. House mate (buka puase same2 kat umah)

mcm tahun lepas2, acara sahur kebanyakan dilakukandi McD, senang dan cepat. tp masalahnya kul 7 pg je dah start lapar. wah bleh pengsan wooo... cepatla ade bini, senang nanti dah ade org sediakan makanan. ataupun aku yg kena sediakan makanan tuk bini aku. adakah aku takut bini? ataupon bini aku xtakut aku langsung? wah bahaya nie.

oleh itu, saya ingin mengucapkan selamat berpuasa, selamat berbuka puasa dan selamat menjalani ibadah2 di bulan ramadhan yg mulia nie. kepada kekawan yg xpuasa tue, tinggalkan amalan buruk anda, sekarang la kena berubah. jgn la tunggu tua nanti, takut xsempat nak taubat.

2 comments:

  1. selamat berpuasa jugak...wehh..ape hal aku plak yg kene organize???huhuhu....tp kan...ader satu tempat cm menarik....

    ReplyDelete