| Hot Chair For New CEO |

klu masih ingat, aku baru je dapat ceo baru beberape bulan yg lepas. tp sekejap je jangka hayat ceo aku tue. biase la, menjadi ceo kepada antara anak syarikat kerajaan negeri ter'hot' di Melaka, mmg menjadi buah mulut dan intipan seluruh pembesar2 melaka.1 Malaysia, Melaka Maju 2010.

kini Pn. Norsabrina Mohd Noor, Managing Director Kedah BioResources Corporation Sdn. Bhd. telah bersetuju memegang tampuk pimpinan syarikat aku nie. semoga die dapat lah membawa arus baru dalam pentadbiran ini.

sesi perkenalan dengan ceo baru yg diadakan di Bilik Taklimat K-Ekonomi, Inkubator K-Ekonomi telah dikenalkan oleh Chief of Group CEO, Dr. Aluwi yg merupakan ketua CEO2 kepada anak syarikat Kerajaan Negeri Melaka.

2 comments:

  1. huhuhuhu...smoga ko dibuli lagi teruk

    ReplyDelete
  2. xper sue nanti aku minta ko kaki kang mereka yg buli aku. :D

    ReplyDelete