| Let Play Paintball |

kelab sukan lasak paintball negeri melaka akan menganjurkan pertandingan liga paintball di Politeknik Merlimau pada 16 ogos dan berharap penyertaan dari masyarakat di sekitar negeri Melaka. diharap orang ramai dapat hadir bg memeriahkan lagi sambutan hari pengguna peringkat negeri Melaka nie disamping dapat beriadah.

bagi sesiapa yg ingin menyertai pertandingan ini bleh la menghubungi En Fame di talian 019 2269554. aku mungkin akan menyertai pertandingan nie, klu nak join team aku pon bleh gak, klu xpuas ati ngan aku pon bleh join. bleh tembak aku puas2. bdk2 k-ekonomi, si safidol klu berani jom lawan la. asyik2 keledek je.

6 comments:

  1. aku dah lama dah tinggalkan sukan ni, skrang main tembak lembut punya....kehkhekekhek

    ReplyDelete
  2. huh? keledek la ko nie amar. main tue xkire la. bleh la ko dah ade bini. klu berani kite bertarung la!

    ReplyDelete
  3. aik sue? pendek je kate2 ko skrg?

    ReplyDelete
  4. bila, nanti aku select player team kat kampung aku dulu, ok, nanti kita showdown!! jge baek!

    ReplyDelete
  5. ko select player kg ko ker, ko buat player sendiri. Hehehehe

    ReplyDelete