| Still Second Best in Europe For 2009 |

united player respect the uefa champion league winner. aku fan man utd. dan aku xkisah man united kalah, sbb xbw ape2 kekayaan dlm hidup aku. yg penting aku enjoy ngok game diorg. tahun 2009 man utd dah menang barclays premier league (best kat england), league cup (best kat england gak) dan world champion club (best of the world)

champion league 2009, man utd kalah ngan barcelona 2-0 hasil jaringan eto'o dan messi. antara alasan yg aku bg kat reeza mlm tue ialah sbb baju man utd yg memakai away menyebabkan kegarangan mereka pudar. reeza kate akibat ego gaffer yg terlalu tinggi. tp bleh masuk final 2 tahun berturut2. untuk fan arsernal, chealsea n liverpool. sila faham fakta ucl 2009. 1. barca 2. man utd 3. chealsea 4. arsenal dan liverpool aku xtahu korang ranking ke berape?

aku ngok final ngan housemate aku, zali kat kedai cikgu kat bukit katil, mlm tue ader la dlm 20 org penonton dan kebanyakan adalah warga emas. ader seorg pakcik terlalu emosi ngan man utd smp sebut nama player pun terbelit2. dan ader segelintir hanya utk melepaskan naluri seorg pejudi sejati. sifat yg telah sebati dlm hidup mereka.

aku balik umah, msg bos aku ckp masuk lambat ngok bola. dan menerima msg2 dari anti-united. abaikan msg tersebut. tido lagi best. hujan pun dah turun. next year uefa champion league.

3 comments:

  1. hidup liverpool... hidup liverpool

    ReplyDelete
  2. ape ade hal, yg penting tahun nie liverpool titik man u.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. damn...
    xguna klu tahun xder piala tuk dijulang
    still the big looser..

    ReplyDelete