| Holiday Wit Air Asia |

27 - 29 hb jun 2009 nie, aku akan gie bercuti kat bandung, indonesia. tp kali nie ngan family aku. penerbangan ini ditaja oleh maklang aku. pergi balik lcct - bandung tuk 4 org bernilai RM 1300 dan adakah ia murah? aku xtahu sbb aku xpernah beli tiket kapal terbang sebelum ini. yg pernah naik flight pun dr kuantan ke subang. tue pun bukan aku bayar. sebelum nie aku asyik gie batam atas urusan kerja dan yg 3 org lagi nie dah pernah gie bandung. so maybe xder masalah sgt nak berurusan disana. hope so, dan aku dah kena ready berape juta rupiah tuk shoping? time tue gaji tuk bulan 6 baru masuk kot.

8 - 11 hb julai 2009 lak aku dan budak2 sentulville gie pulau redang lak. opps.. selepas seminggu aku balik dari bandung. damn biar betol rancangan aku nie. bankrup aku bulan tue. tp rancangan holiday nie setahun rancang, so ape2 hal redah je. tp kali nie penerbangan aku tidak ditaja oleh sesiape, collection tuk trip nie RM550 sorang. tiket penerbangan pergi bernilai RM 200 dan pulang bernilai RM 700 untuk 6 org. bebaloi atau tidak percutian ini? kita nantikan saje.

No comments:

Post a Comment