| Siape Fendyzaidan? |

siape mamat nie? aku mula mengikuti perkembangan kehidupan, teori dan kecibaian mulut mamat nie sejak 2006 'ekspresi gerak susur manusia prahistorik digital'. first, aku minta maaf pada tuan punya gambar kerana menggunakan gambarnya tanpa kebenaran. maybe lepas nie die akan tahu kewujudan aku.

teori fendizaidan?
mmg kebanyakan aku bersetuju dan kecibaian die mengeluarkan fakta adalah pendapat die sendiri tanpa perlu merujuk sesiape pun. aku rase semakin aku baca hasil tulisan die, aku makin menjadi seorg yg mempunyai pendapat sendiri, xperlu takut kritikan org. makin hari kate2 aku makin pedas. adakah emosi aku xstabil? atau aku telah di pengaruhi teori mamat nie?

photography fendyzaidan?
papa minat pada dunia kamera ini sejak 20 tahun dulu dan aku telah mengenalinya sejak kecil. aku xminat ambil gambar. papa sering marah aku kena tidak mengunakan peluang ini tuk belajar, mengambil kursus dan memahami kamera. tp aku suka dan tahu melihat & menilai hasil gambar yg cantik. aku suka hasil kerja mamat nie. bkn semua la. ader gak pic yg membosankan. yg paling aku suka entri - kenape aku anti wedding photograper?

red devil fendyzaidan?
aku minat man united sejak 1994, time eric cantona score penalty final FA ngan chealsea. aku rase pelik apesal eric cantona bleh tipu goalkeeper dive tempat lain? aku rase eric cantona sgt hebat. dan aku mula minat man united sejak itu. so mamat nie minat man united. glory2.

dengan kate lain aku minat nak baca hasil tulisan dan melihat hasil kerja mamat nie. kata2 yg cibai ikhlas kuar hati seorg bernama affendy zaidan membuat aku mula berfikir tentang teori2 kehidupan kini.

MANUSIA PRAHISTORIK DIGITAL
SINIKAL, KURANG AJAR DAN BIADAP…
Entri di sini, banyak sinikal. Banyak!!!

http://www.fendyzaidan.com/jilat-jilat-jilat/

baca entri mamat nie yg akan buat kite faham pasal ideologi nya.

1 comment: