| I'll Never Be Back |

ramai org ckp pasal i-city kat shah alam. mcm menarik tempat tue. tp bg aku. sgt membosankan! xder aper menarik dengan pokok berlampu kat situ. tp awek aku nak sgt pergi tempat tue. yg penting dia happy.

tp untuk couple, mungkin menarik tuk ambil gambar. alang2 dah dtg dr jauh, rugilah klu xbergambar kat situ. tp penat la nak berjalan jauh2 dr parking dan arah ntah kemana2. tiada kaunter pertanyaan. pengawal keselamatan warga asing yang merepek je ckp dlm bahasa inggeris. damn!

bg aku kat melaka pon dah cukup byk lampu2 led kat pokok, bangunan dan sungai. xpercaya bleh gie kat rivercruise kat sungai melaka. lagi pon aku kerja dlm bidang led dan mungkin xmembuat benda nie nampak menarik dimata aku.

tiga org dlm department aku yg pergi kat i-city telah menyatakan tempat tue xmenarik langsung. mungkin tempat tue xsiap sepenuhnya tp kenape xsiapkan dl br buka tuk public. kat bawah nie picture kat sungai melaka. yg penting ianya percuma tuk bergambar.

yg penting klu bergambar di melaka pada waktu mlm, lepas tue bleh pekena asam pedas kota laksamana dl. lg best! balik umah terus tido dgn perut kenyang.

No comments:

Post a Comment