| Sometimes It's Scary Over Thinking |

hari ini semua semua perkatakan kemenangan malaysia merangkul piala suzuki. semua org, xkira bangsa, agama, muda dan tua, mereka semua ambil berat pasal bola sepak. yg paling menarik, semua org kat ofis dah hilang sbb esok cuti.

dlm facebook ramai org kate klu kite menang piala suzuki dpt cuti sehari, klu kite menang world cup mungkin cuti seminggu. hahahhaa tp best ape xder org asyik nak kutuk pasukan malaysia. klu 4 tahun lepas mungkin xder org tahu nama striker malaysia tp mungkin malam td semua org dah hafal semua nama pemain termasuk jurulatih kot.

akibat semangat kesukanan, xder lak nampak depa gado tp contoh penyokong kat dlm gambar kat atas. kerja asyik nak gado je. ofis aku nie dah mcm sekolah je. asyik2 nak bermain2 je bdk nie. xnampak mcm ofis gomen pon.

mlm td abis je bola gie kuar mkn. pastu bosan xtahu nak buat ape. ape lagi cr tempat urut la.. tp jgn fikir bkn2. aku, sudik ngan arzmien gie urut kat kerusi ajaib. RM1 utuk 3 minit. RM 5 tuk 15 minit dan RM 10 tuk 30 minit.

sedap gak duk kat kerusi nie. terasa selesa gak selepas sakit badan akibat bermain futsal ari tue. tue la malas sgt nak bersukan. masuk2 padang futsal dah mcm nak pengsan pun ader.

jumaat cuti. nak buat pe ye? mungkin xbalik kl minggu nie tp bosan lak. dua hari lagi tahun baru 2011. aku nak ucapan Selamat Tahun Baru 2011 kepada korang semua yang baca blog aku. so skrg aku nak fikir apekah rancangan aku tuk cuti esok.

No comments:

Post a Comment