| When In Damsyik |

tekak aku nie asyik mengidam nak makan nasi arab damsyik kat senawang. tiap kali aku ngok pic nie mesti menyebabkan aku menelan air liur memikirkan kesedapan nasi nie. tiap kali balik kl klu jln xsesak sgt, papa sering singgah tuk bungkus nasi bawa balik mkn bersama.

Nasi Arab Damsyik di Senawang, Negeri Sembilan

klu xsilap aku 2 minggu lepas, aku bawa che-on, zaid, kril ngan tepet gie mkn kat sana. dah semua bleh pakat xmkn tengahari dan maing2 perut kebulur time tue smp kat senawang kul 6ptg. dah mcm zombie msg2 dlm keta.

smp2 je terus order menu: Khamsa (5) Set Ayam + Kambing RM 80 Teh Shai (1 jug) RM 10 dan Manggo Lassi (1 jug) RM 28. hanya memerlukan 5 minit tuk makanan tiba dimeja kami dan kami hanya memerlukan 10 minit tuk menghabiskan semua makanan itu.

aku sedar ader meja sedang memerhatikan kitaorg yg gelojoh mkn smp smp berborak. mmg mcm sebulan xmkn bdk2 nie kot. balik2 je masing2 dah nyanyi lagu arab akibat keracunan mkn nasi arab nie. maybe dlm masa terdekat nie aku nak gie lagi tp ngan buchuk. lapar2

No comments:

Post a Comment