| Go Wonder Pet |

sabtu ari tue duk umah sentulville menonton tv sambil kebosanan xtahu nak ngok ape, then belek la satu2 channel. then ader citer wonderpet, mmg aku xpernah tengok cite nie tp tahu la pasal lagu cite nie.

then tiba2 aku tergelak teringat kate2 buchuk, "mane kawan2 wonderpet awak?" time tue aku xfaham ckp die. buchuk ckp: "yang hamster tue u sbb perut u bulat, itik tue azmin sbb kulit cerah dan kura2 tue si sudik sbb x comel", "kan korang selalu kuar mlm same2 nak gie minum kat kedai mamak ataupon gie cuci mata ngok awek seksi2"

cehh.. bile aku ngok cite jadi lebih lawak sbb aku bayangkan aper yg buchuk ckp.then akau bayangkan setiap kali wonderpet gie selamatkan haiwan lain mcm kitaorg gie jmp bdk2 ofis lain nak lari dr umah sbb bini nak ikot kuar gak. tiap2 mlm kuar ngan alasan ader kerja. hahhahaa nanti aku akan rasa keadaan tue gak. hahahahaaa

No comments:

Post a Comment