| Staring at The Sun |

time nie aku dah abis kerja. ingat nak rileks2 update blog. rasa bosan bile life xmenentu nie. bosan asyik fikir ari2 masalah yg same. tp dah 2 tahun aku mengadap benda yg same. perlukan cabaran baru dlm hidup.

mcm new season premier league nak start. manchester united pun dah lancar baju baru. last season pun xbeli lg.. tp mahal sgt tuk sehelai baju. mampu ker?

manager2 kat ofis aku nie duk asyik memekak pasal meeting management yg tengah berlangsung. masing2 kena marah. aku duk sini pon dah naik pening dengar kehebatan company aku berfungsi. 10 nama staff nak kena buang dah kuar. untuk membantu company mengurangkan kos perbelanjaan, staff kena berkorban tuk menjamin syarikat terus maju saing.

jgn sekali2 mengeluarkan statement yg memburukan kan ofis, kerana disitu kite cr makan tp aku faham perasaan sesetengah org yg sgt stress yg kerja kat sini. smp nak makan bleh terbantut sebab kerja. cian kan? cari lah sesuatu yg bleh melupakan tekanan sebentar walaupun ia xkan selesai selagi kite x selesaikan.

sedangkan bercinta pun bleh bergado mcm org dah kawen. hari2 gado tp tetap bersama lagi, pelikan cinta. kat ofis aku je mcm2 jenis masalah percintaan berlaku. sampai cinta tiga segi pun ader. masing2 ckp dah punya pengalaman cinta 100 tahun tp bile ngok mcm budak2 pun ade. melaka bkn besar mane tp byk kali kantoi ngan member2 pasal mereka. memang seronok. klu buat buku, mesti laris lah, kalah lagenda budak setan.

bile tension aku buat aper?

merujuk pada gambar diatas, iaitu En Takuya Kimura. aku ader koleksi drama cite mamat nie berlakon seperti Beautiful Life, Good Luck, Hero, Pride, Engine, Change dan Mr Brain. aper yg menarik cite2 nie bleh membuatkan bersemangat tuk 3 hari je. hahhahaha. bile aku tension, suke ngok drama2 jepun nie sbb aku mesti lupa masalah aku kejap.

yang aku tahu mcm maner nak selesaikan masalah tension perempuan... shopping? tp mahal. makan? murah dan aku bleh join sekali. bile awek aku tension mesti bw die gie makan. best2 bile makan, perut kenyang, hati pun senang.

aku ngah tension nie. malam nie aku nak makan byk2. baru puas ati!

1 comment: