| Shut Up and Put Your Money |

aku dah lame xlepak minum2 ngan budak2 sentulville. pastu belek2 fb nampak picture depa main badminton. teringat lak cabaran che on nak cari blog aku. tp smp sekarang die xjmp blog aku kot. so untuk menjadikan cabaran nie menarik, aku nak publish cerita psl die baru best nak cari. just searching for ZAIRULHISYAM BIN ZAKARIA

khas untuk che on:
aku sertakan juga info pasal ko kat blog aku supaya ko menjadi lebih popular dimasa hadapan. huuhuhuh..

oh lupa lak, tuk sesiape yg berminat ngan mamat nie, bleh la hubungi sy or anda bleh carinya di laman so"sial" facebook. masih single dan kaya.

3 comments:

  1. uiks....nnt aku promote kat kwn2 aku

    ReplyDelete
  2. promotekan je... die seorg lelaki yg pemalu.
    hahahha

    ReplyDelete
  3. malangnye blog ko kurang popular...smp skang pun aku masih x popular berkat promotion ko nih...hampeh

    ReplyDelete