| Back to School |

tema bunga2 cinta. aku mmg xfaham tema ape nie? aku telah di"invite" di fb untuk perjumpaan reunion bdk2 sekolah aku. tp aku x reply pon. last2 dak cimi col aku ajak dtg kat pengkalan balak. minggu tue aku xbalik kl, so bleh la join.
sampai kul 5, ader si chomel, dak lin, nadwa, sukor, dak piut, jawahir, si cimi dan beberape org yg aku xberape kenal. mmg petang tue perut aku lapar. sampai ader makanan.. perghhh makan dl la. hahhaa borak2 dan masing telah mempunyai kerjaya dan keluarga sendiri. aku aper yg ader? masih yg same dl ker?

yang penting petang tue semua happy, dah lame sgt xjumpa. 3-5 tahun kot. tp yg pasti semua size dah nak same. hahahhaha borak2 smp nak kul 7, baru nak gerak balik.

next time nak buat reunion lg, tp kat tempat lain kot. hope bleh jmp lagi. see ya!

No comments:

Post a Comment