| Dude, Where's My Car? |

mula2 friendster pastu blog dan sekarang facebook. tp sekarang semua org dah ketagih fb smp 24 jam nak ber'fb'. kini dah ade fb mobile. lagi la, kejap2 nak update status. aku pon dah x update blog akibat sekarang balik awal kerja. pastu ckp esok2 la update. dah smp sebulan br nak ingat.

pic kat bawah nie kat carl's sunway piramid. first time aku makan, giler mahal. xtahu la korang yg kaya nie dah biase makan. tp bg aku mmg mahal la tue burger sebiji nie yg xseberape besar nie.

dlm mase 2 bulan nie dpt gak aku ngan buchuk spend ngok movie Iron Man 2, Prince of Persia dan Day and Knight. nanti xder la die ckp akulah boyfriend yg paling bosan di dunia. balik2 dating kat kedai makan. hehehhehe

bulan lepas firdaus nawama kawen. deminya aku ambil cuti dari ari khamis tue menghadiri majlis nikah, doa selamat, kawen. aku jd driver die, dpt la aku bw wish. poyo mcm keta sendiri.

bile aku ngok video pre-wedding diorg kat fb, mcm nak juga ader majlis kawen mcm diorg tp modal nya sgt tinggi. nak bayr LyndaRahim je dah xmampu. maybe klu ader sponsor bleh kot. hahahha insyallah klu mampu...

No comments:

Post a Comment