| Nothing Is Enough |

setiap org ader right man diorg. mcm aku skrg sejak sudiman xder kat melaka, kini hamdan dah jadi right man aku. kawan baik sejak 5 bulan lepas. sepanjang masa abiskan masa dengan die. awek aku pon bleh mengamuk klu aku asyik spend masa dengan hamdan je.

tiap2 mlm kuar same dan mkn malam pon same2. kate housemate aku. xkanla dah duk serumah tp masing2 buat hal masing2. kira okey la sekurang2 nya awek aku patot tahu yang aku kuar ngan lelaki dan bkn dengan awek mane2 pon. walaupon mmg xder awek yg akan kuar ngan aku. memandangkan pakej makin tidak menarik.

mmg seronok bile kite ader masa untuk hal lelaki je. walaupon bkn semua perempuan akan faham tentang perkara ini. kadang2 lelaki suka buat sesuatu tanpa ader perempuan. sebab lelaki xperlu nak hipokrit tentang byk benda. nak mkn ape, nak gie maner, xder duit pon. semua benda lagi mudah. tp kadang2 tue mula rindu kat awek masing bile nampak couple jln2 ngan awek masing.

tp semua nie xder masalah klu kite masing percaya kat pasangan masing2. buchuk xmarah aku kuar, tp dia suka kaco aku setiap 20 minit untuk memastikan aku xkan lupakan dia. hahaha miss u syg.

No comments:

Post a Comment