| Sound is My Remedy |

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia atau SPRM maybe ramai yg takut ngan depa nie.. nie lagi dahsyat dari gangster2 dlm KL Gangster. jgn kate kita yg biase2 nie.. pegawai kerjaan hingga ke pihak berkuasa pon bleh takot klu kena panggil ngan SPRM.

nie aku gie pejabat SPRM kat Melaka pon bleh menimbulkan mcm2 kontroversi. jgn kate kwn2 sekerja je smp bos2 pon bleh kecut la. tp aku pergi SPRM bkn sbb kena soal siasat atau bagi maklumat tp atas urusan kerja je.. tp aku xminat nak bincang tentang SPRM kat Malaysia nie. siape beri dan ambil rasuah pandai2 la fikir sendiri. xkaya pon buat benda2 nie.

bulan ramadhan telah pon tiba, kali nie aku akan bersahur dan berbuka puasa ngan house mate aku yg baru: hamdan supid (bleh cari kat fb) klu tahun lepas aku byk habiskan masa bulan ramadhan ngan sudiman tp die dah kerja kat johor. si supid nie bdk ofis aku.

mcm biase la dugaan mesti byk kat ofis aku.. masuk hari ke-3 pasukan2 xberpuasa telah memulakan tugas masing2 untuk mendapatkan makanan. tp tahun lebih baik dr tahun lepas. makin ramai yg berpuasa. so aku harap2 depa semua yg xberpuasa dpt berubah tahun nie. so kita harap2 kan la. so selamat menyambut bulan ramadhan kepada kawan2 dan selamat menunaikan ibadah puasa.

No comments:

Post a Comment