| I'm Sorry, I Can't Afford A Ferrari |

time tue xsilap aku ngah bercuti panjang bulan februari. time2 aku dpt panggilan dr ofis memaklumkan bos unit aku ngan staff unit aku behenti kerja dan kena buang kerja. nie xtermasuk 4 org staff ofis aku kena tamatkan kontrak.

perghh ape dah jadi ngan ofis aku nie. pastu bos aku col aku bgtahu kenape die berhenti kerja. mcm xcaye je aku. bos aku bleh mengamuk dlm meeting bod yg disertai oleh datuk t. pengerusi, datuk tsuk, pengarah unit it dan pengarah k-ekonomi. pas tue terus resign. keret btol..

kini rafizal adham aka ex-bos unit led dan sudiman seesaw aka ex-juruteknik terhebat dah pon xbekerja kat ofis nie lg. ahhh bosan nye. tp harap2 rezeki diorg kat luar tue lebih murah. semoga berjaya dlm ape yg mereka ceburi.

No comments:

Post a Comment