| Butter Prawn |

dulu papa pernah bawa aku satu family buka puasa kat Restoran Hokkaido kat depan Hotel Vistana. time tue mama ragu2 sbb mama mmg xsuka langsung mkn kat kedai cina. tp time tue ader satu pasangan muslim ngah tunggu berbuka puasa kat situ.

then baru2 nie aku teringat pasal butter prawn yg membuat aku merasakan kat situ ader butter prawn paling best. then dengan semangat nye aku mengumpul tentera iaitu muiz dan firdaus nawama selaku investor dlm projek ini. huhuhu dan bond pon dpt gak. xsia2 dia dtg jmp aku mlm tue


nie kedainya. mmg nampak btol kedai cina tp bile masuk dah mcm kedai melayu. lebih ramai melayu dr cina makan kat situ. ramai mcm maner pon. service mmg terbaik. kejap je diorg masak. xder la tunggu lame2. masakan cina mmg berbeza walaupon menu same ngan masakan melayu.

butter prawn


siakap 3 rasa


tauchu sizzling

sebenarnya aku ambil pic nie kat blog org lain.tp nie mmg menu yg aku mkn mlm tue. bile dah smp makanan maner ingat nak ambil pic. ooo satu lagi best kedondong with asam boi. mmg superr laa. nak mkn kat sini. just cari hotel vistana.

korang nak tahu halal haram kedai nie. aku xberani nak nyatakan. tp no pork dan time aku dtg ramai pak aji lepak makan kat situ. klu was2 jgn dtg.

1 comment: