| Eidul Ramadhan |

tahun ke 4 di melaka bermakna aku dah 4 tahun berpuasa di sini. tp tahun paling sunyi kot. sbb skrg dah xder housemate. semua dah berhijrah kuar dr melaka atau dah berumahtangga. xder member nak gie pasar ramadhan same2, buka puase same2 dan paling penting gie sahur same2. bile fikirkan benda nie mmg sedih. last year mmg best. semua benda menarik. semua org xder komitmen. just enjoy ur life.

tp ape2 hal pun kite masih ader kawan2 lain. so kite masih bleh enjoy tp mungkin xsemenarik dl. malam sebelum puase aku ngan budak2 ofis kuar gie mkn asam pedas claypot kat kota laksamana. then bleh timbul idea nak jalan2 kat jonker street walaupon jonker street xbuka selain pada hari jumaat -ahad.

tp menarik gak. byk lorong2 kat situ yg kitaorg xpernah masuk yg sememangnye ader kedai2 menarik. ape lagi org pon xder. bleh la bergambar. xder la tokey kedai marah. mmg nampak je benda2 pelik terus nak bergambar. pesanan penaja: jika ingin melihat lebih gambar sila layari facebook pemilik blog nie.

so kepada pembaca2 blog aku nie, maybe korang kenal aku dan aku ingin ambil kesempatan untuk memohon maaf atas kesilapan aku selama ini. so dibulan yg mulia ini kita kurangkan melakukan perkara yg bleh mendatangkan dosa. klu bleh stop je la. so selamat berpuasa dan lawatilah pasar2 ramadhan yg berdekatan. opps silap lawati masjid2 berdekatan dan tunaikanlah solat tarawikh.

1 comment:

  1. selamat berposa weh....abis bergegar kedai tuh korg main lompat2

    ReplyDelete