| Matter of Time |

Allah swt telah memberi kita 24 jam setiap hari kepada setiap manusia. xder pun yg dapat lebih atau kurang. so kita kena manfaatnya dengan sebaik2nya. tp kite selalu lupa. bile kite dah sampai satu titik blank............. ingatlah siape yg kite lupa.

Look Out Point, Hulu Langat - Ampang, menjadi destinasi perbincangan Tour de' Klantan yang akan diadakan pada 17-18 April 2010. minum petang sambil menikmati keindahan view KL dari bukit yg aku xdpt pastikan namanya. sambil menikmati hot choc dan bolognese spagetti. pergghh terangkat woo...

satu lagi perbincangan @ table talk antara aku, che-on, zaid, kril dan bond diadakan di SS2- Murni. menikmati makanan roti daging dan i luv u (sejenis minuman soda bercampur ngan nata d'coco). dulu tmpt nie memiliki lebih 200 meja mkn tetapi undang2 MPAJ telah menghadkan 10 meja dikaki 5 kedai. klu x, dpt ngok sepanjang2 kaki 5, semua org mkn roti daging. pergghh kaya wooo.


yg baju hitam tue, Rafizal Adham bos department aku dan sebelah tue Nurlmey, juruteknik kanan department aku. menikmati makan tengahari di pizza dengan rakus akibat tidak bersarapan pg tue. sebenarnya kiteorg lari dari event office aku anjurkan. saje je malas nak join. klu CEO aku baca post. aku minta maaf byk2. jemput makan. hehhehe

1 comment: