| Dak' Emy Engagement |

mengikut susunan sepupu aku, dak' emy paling tua iaitu 4 bulan awal dr aku. die anak maklong aku dlm keluarga mak aku. tahniah Noremy Juliana dan pasangan yg telah bertunang pada 26 Disember 2009.

gambar nie telah di post di FB dan telah mencentuskan kontroversi dikalangan rakan pejabat yg menyangka aku telah bertunang. hehehhe. byk ucapan tahniah aku terima. so sesiape yg tertipu dgn gimik ni, aku minta maaf byk2. mampus aku kena bunoh ngan buchok klu aku bertunang ngan org lain.

pic sepupu2 aku yg menunggu giliran utk bertunang. aku tanye diorg kenape dtg umah nie, diorg ckp xtahu. mama kate dtg umah maklong sbb semua org ader... aper diorg tahu.. yg penting bleh berkumpul dan main...

tp ingat selagi abg xbertunang, korang xbleh langkah bendul. hahahha.. lagi 3 tahun lg kot..

2 comments: