| Me and Aidilfiri |

setelah bercuti selama 12 hari sempena Hari Raya Aidilfitri, sesangat la bz aku setelah masuk kerja. melambak masalah telah timbul di pejabat dan di site. xsempat update blog dan fb, tue pun curi2 mase main fb.

sempat gak sebelum raya, berbuka puase ngan budak2 sentulville. tp ramai xdpt join kat Look Out Point, Hulu Langat - Ampang. biase ramai dah ader awek nie susah skit nak join2 laki2 bujang mcm kitaorg. huhuhuhu

ape2 hal tahun raya kat KL. first time aku raye kat KL tp kul 10.30 pg dah balik Melaka. mcm biase la, aku mmg sgt bosan time raye. aku xtahu kenaper tahun mcm xbest je raya. xder ape2 menarik. xder gambar pun tiz raya.

so Selamat Hari Raya Aidilfiri, Maaf Zahir Batin kepada semua org yn membaca blog nie. walaupon hanye 10 org je mengikutinye. still happy korang sanggup membaca perkara2 merepek dlm hidup aku nie.

1 comment:

  1. hahahha...kelakar lah ko nih safwan...10 org pun tetap follower jugak okeh!!!

    Ader statement yg x leh blah kat dlm entry ko nih...

    "ramai xdpt join kat Look Out Point, Hulu Langat - Ampang. biase ramai dah ader awek nie susah skit nak join2 laki2 bujang mcm kitaorg"

    mcm kitorg konon..waklu!!!!..hahahha

    selamat ari raye halu

    ReplyDelete